på stranden

284232-6

på stranden för första gången=) d var så kul att få gräva hål och jaga sanden som rann nerför kanterna.  att plaska lite i vattnet  var också ganska kul, men det var skönast att springa runt, runt, runt i sanden efter. tyra var också helt galen (tyra är den korven bakom mig som rullar sig i sanden)hon sprang runt minst lika mkt som jag och rullade sig i sanden i evigheter=)

imorgon ska vi på semester till öland och matte säger att det finns jättefina stränder som jag kan springa på där. 
det kommer nog mer bilder på mig sen när vi har kommit hem.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej Sofia och Siri!
Vi hoppas att ni har haft en rolig och skön sommar tillsammans! Kul att få se foton på Siri! Helgen 18-19 aug ska vi till Blekinge för att köra Whippet Race med Nemi och hälsa på min farfar. Om ni är hemma skulle vi kanske kunna ses? Det vore så roligt att få se lilla Siri igen.
Sköt om er!
Varma hälsningar,
Klara, Maria, Nemi och Mossa

2007-08-10 @ 11:41:50
URL: http://balzacfamousblue.webblogg.se/
Postat av: Klara

Hej igen!
Whippet race-tävlingen är i Asarum på gamla flygfältet. Vi kommer att sova hos min farfar i Norje. Vi ska försöka ringa till er någon av de närmaste dagarna så kanske vi kan bestämma något om helgen.
Ha det bra!
Hälsningar,
Klara

2007-08-12 @ 00:43:31
URL: http://balzacfamousblue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0