halsband



här är några halsband som jag har sytt. på bilderna är dom inte riktigt färdiga utan dom har finputsas lite.

på stranden

284232-6

på stranden för första gången=) d var så kul att få gräva hål och jaga sanden som rann nerför kanterna.  att plaska lite i vattnet  var också ganska kul, men det var skönast att springa runt, runt, runt i sanden efter. tyra var också helt galen (tyra är den korven bakom mig som rullar sig i sanden)hon sprang runt minst lika mkt som jag och rullade sig i sanden i evigheter=)

imorgon ska vi på semester till öland och matte säger att det finns jättefina stränder som jag kan springa på där. 
det kommer nog mer bilder på mig sen när vi har kommit hem.

skogspromenad

grävande siri
i helgen gick pappa och jag ut i skogen med siri, hugo (nakenhunden) och råttan Spot. vi satte oss vid en liten bäck och lät råttan och siri springa runt lite. siri hittade en jordhög sedan visste man var hon höll till. spot hittade en sten, där satte hon sig och  var inte den som kom ut i första taget. hugo nöjde sig med att sitta på pappas jacka och lukta lite


.


änglar!



image4



ser dom inte ut som små änglar?! lite suddigt, men ganska gulligt!


dragkamp

dragkamp

Dragkamp mellan Siri och Tyra=)


åtta veckor

siri 8½ vecka
Söt som få! Här är siri två dagar efter att vi hämtat henne, på min systers födelsedag=)
Tack Anna Lena för att vi fick hem Siri till oss och tack  Klara och Maria för att ni tog med henne ända ner till Växjö från Enköping!!


siri nästan 6 veckor

siri nästan 6 veckorhär är siri när hon var nästan sex veckor och vi åkte upp till Anna Lena för att kolla på dom helt sjukt söta valparna=)
bilderna jag lägger in är kanske inte jättebra(är ingen höjdare på att ta kort)men jag tycker att siri är för söt för att inte visas upp:P


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0