utställningdags

nu har jag anmält siri till två utställningar i höst, blekingemästerskapen i Bräkne-Hoby i oktober och Malmös valputställning i november. jag är inte så mycket för utställningar egentligen, men det är kul  att ha något att träna på och så får siri träffa andra hundar=) ni får gärna säga till om ni också ska på någån utställning i höst =D

kompisar!


detta är ju egentligen Siris blogg men jag måste bara lägga ut nårra bilder på mina bästiga kompisar!
det kommer fler kort på dom, jag lovar!

Siri och Sally

284232-14


här är en av Siris nya kompisar, Sally. 

siri leker själv:p

284232-12


Jag vet inte varför, men Siri gillar ekollon. hon hittar ett i skogen och springer hem med det, när hon kommer hem lägger hon sig i vardagsrummet och rullar iväg det, fångar det, rullar iväg det, fångar det. sen äter hon upp det när hon har lekt färdigt.hon är så söt min lilla Siri!

skogspromenad

284232-15


ville bara lägga in den här bilden. den är på fel håll, men jag tycker den är ganska söt.

Mossa och Siri

284232-13siri och mossa

här är två bilder till på när Siri och Mossa leker.

lek och bus på whippet race

siri och mossa



nu var det längesen jag skrev och mycket har hänt sen sist.

för några veckor sedan var vi på whippet race och Siri fick äntligen träffa mamma Nemi och syrran Mossa igen.
det var en väldigt rolig dag med mycket lek. Siri somnade rättså gott efter en sån dag. Whippet race är nog något som Siri kommer få prova på när hon är lite större, det verkar vara en jätterolig hundsport.
Tack Klara och Maria för en jättetrevlig dag!

RSS 2.0