utställning

nu var det väldigt länge sedan jag skrev och jag ber om ursäkt för att det inte har varit så kul att kolla på denna bolggen. nu ska jag lägga in några bilder från utställningarna i höst. siri har varit på två utställningar i höst, blekingemästerskapen som var i Bräkne-Hoby och valputställningen i malmö. i bräkne-hoby kom hon två av två i sin grupp. det var syrran Mossa som kom före. men siri fick väldigt bra kritik=)

I malmö kom siri trea av fyra i gruppen. även om hon inte kom så bra i placering så fick hon bra kritik även här, tycker vi här hemma:-P  det enda som var negativt av kritiken var att hon är något liten och har fladdriga öron. annars var det bara bra kritik. det jag var gladast över var nog att jag vågade ställa ut henne, har skickat ut min syster på det annars. men denna gången klarade jag det, även om jag var riktigt rejält nervös innan=P

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt att du själv vågade visa sötnosen Siri i Malmö - jag vet hur det känns att vara nervös men vet också hur kul det är att övervinna sin rädlsa - heja heja och Siri växer ju alldeles säkert till sig med tiden.
God fortsättning och ett härligt nytt år önskar vi hela familjen.
Kramar från Maria, Klara, Mossa och Nemi

2007-12-25 @ 15:21:24
URL: http://balzacfamousblue.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0